اقامت سالانه 6000 گردشگر در هتل تاریخی آمل

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/مازندران مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل از اقامت سالانه 6000 نفری گردشگران داخلی و خارجی در هتل تاریخی شهر آمل اطلاع داد.

اقامت سالانه 6000 گردشگر در هتل تاریخی آمل

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت روز تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، حمید رضا طاهر نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حدود 5 سال از بازسازی هتل تاریخی شهر آمل که مربوط به دوره پهلوی اول است می گذرد، اضافه نمود: این هتل توسط سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل، مرمت و احیا و با استقبال چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی روبرو شده است.

وی اعلام نمود: با واگذاری بهره برداری هتل شهر به بخش خصوصی نه تنها حفظ این اثر تاریخی را متضمن شده است بلکه اکنون به عنوان یک بنگاه کارآفرینی و مالی در بخش گردشگری محسوب می گردد.

طاهرنژاد با بیان اینکه تفکر احیای آثار فرهنگی و تاریخی اصلی است که ضامن حفظ هویت شهری می گردد، ادامه داد: هتل شهر آمل در دهه های گذشته حالت مخروبه داشت که احیای آن از آرزوهای شهروندان بود. مرمت هتل شهر نخستین و مهم ترین کار این سازمان در بدو تاسیس بود و در حال حاضر گردشگران خارجی نیز از خدمات و در اصل با فرهنگ مردم شهر آشنا شده اند.

وی، میانگین سطح اشغال اتاق های هتل شهر را 85 درصد خاطرنشان کرد وگفت: این هتل که زمینه اشتغال 22 نفر را به طور مستقیم فراهم نموده در سه سال اخیر به درآمد زایی خوبی رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 103

به "اقامت سالانه 6000 گردشگر در هتل تاریخی آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت سالانه 6000 گردشگر در هتل تاریخی آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید