افتتاح نخستین کتابخانه صوتی- شنیداری منطقه 11

به گزارش بیست آمار، همزمان با ایام الله دهه فجر، نخستین کتابخانه صوتی- شنیداری منطقه 11 در فرهنگسرای رازی افتتاح و بهره برداری می گردد.

افتتاح نخستین کتابخانه صوتی- شنیداری منطقه 11

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران/ فاطمه عسگری نیا: مدیر روابط عمومی مراکز فرهنگی - هنری منطقه 11 با اعلام این خبر در گفت ­و گو با خبرنگار ما اضافه نمود: این نخستین کتابخانه صوتی و شنیداری منطقه 11 است که با راه­ اندازی آن در کتابخانه فرهنگسرای رازی امکان بهره­ مندی عموم شهروندان ساکن در این منطقه را از این مجموعه فراهم می­ کند.

به گفته سعید لاجوردی،نخستین کتابخانه صوتی-شنیداری منطقه 11 در زمان افتتاح، در برگیرنده یک هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف است که 16 بهمن­ ماه، افتتاح می گردد و مورد بهره ­برداری قرار می ­گیرد.

او یاد آور شد: در این کتابخانه 100 عنوان کتاب با موضوع ادبیات ، شعر و قصه، 150 عنوان کتاب با موضوع تاریخی و کهن، 500 عنوان کتاب با موضوع قصه کودک و نوجوان، 170 عنوان کتاب با موضوع دین و مذهب، 25 عنوان کتاب ورزشی و 20 عنوان کتاب هنری موجود است و با برنامه ریزی­ های اجرا شده این تعداد تا 10 هزار عنوان قابل افزایش است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 87

به "افتتاح نخستین کتابخانه صوتی- شنیداری منطقه 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین کتابخانه صوتی- شنیداری منطقه 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید