استقبال مسجدجامعی از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهری، راه اندازی کتابخانه سیدالشهداء در پایتخت

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران،احمد مسجدجامعی با حضور در غرفه مهر در بیستمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: 70 درصد مردم در شهرها زندگی می نمایند و احتیاج به اطلاع رسانی و گفتگوی دائمی در مورد مسائل شهری وجود دارد. حجم اطلاع رسانی در حوزه اخبار شهری بسیار بالا است و بعضی از روزنامه ها صفحه ای ویژه مسائل شهری دارند و خبرگزاری ها نیز بخش ثابتی را به این حوزه اختصاص دادند.

استقبال مسجدجامعی از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهری، راه اندازی کتابخانه سیدالشهداء در پایتخت

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته ارتقاء حضور خبرنگاران را در حوزه های شهری شاهدیم و احتیاج به تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهری احساس می گردد.

مسجدجامعی در پاسخ به این پرسش که اگر متولی این انجمن، شهرداری باشد، چه آسیب هایی به استقلال این انجمن صنفی خواهد زد؟، توضیح داد: این انجمن باید از دل خبرنگاران شهری ایجاد گردد، اما به هر حال احتیاج به امکاناتی نیز داریم، اما اگر انجمنی به فرموده باشد، شرایطی مانند سایر انجمن ها پیدا می نماید، بنابراین باید از دل خود خبرنگاران ایجاد گردد. ما نیز طرحی برای انجمن خبرنگاران شهری داشتیم.

وی در مورد آخرین شرایط ایجاد موزه ای از آثار تکایای قدیمی گفت: سه مکان برای ایجاد این موزه در نظر داشتیم که یکی از آن محل ها محل حزب جمهوری اسلامی و شهادت 72 تن بود که تکایای قدیمی زیادی اطراف آن است، اما این محل به کار دیگری اختصاص یافت.

رئیس شورای شهرستان تهران اضافه کرد: در حال حاضر به دنبال راه اندازی کتابخانه سیدالشهداء هستیم، زیرا در تهران گردی ها متوجه شدیم در کنار هر تکیه قدیمی یک کتابخانه وجود دارد که شامل کتاب های نفیس چاپی، چاپ سنگی و خطی است، حتی تابلوهای هنری با قدمت 100 ساله که احتیاجمند ساماندهی داشت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 110

به "استقبال مسجدجامعی از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهری، راه اندازی کتابخانه سیدالشهداء در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مسجدجامعی از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهری، راه اندازی کتابخانه سیدالشهداء در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید