اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال

به گزارش بیست آمار، مربی و بازیکن استقلال با شرایط عجیبی به تهران برمی گردند.

اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال

به گزارش ورزش سه، چندروز قبل از ملاقات استقلال و الهلال عربستان بود که معین شد بهزاد نوشادی مربی بدنساز و علیرضا رضایی دروازه بان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند ودر قرنطینه بسر می برند.

بعد از بازگشت اعضای تیم استقلال به تهران، نوشادی و رضایی که در قرنطینه بودند مجبور شدند در امارات بمانند تا تست کرونای آن ها منفی گردد و بعد مجوز بازگشت به ایران را به دست آورند.

این شرایط سخت برای دو کرونایی استقلال، اما مصادف با اتفاقات مدیریتی باشگاه شد و حالا کار به جایی رسیده که با وجود منفی شدن تست رضایی و نوشادی، اما آن ها هنوز به ایران برنگشته اند!

در این خصوص مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای خرید بلیت برگشت به تهران برای دو کرونایی استقلال نکردند و از طرفی وقتی مربی بدنساز استقلال با فرهاد مجیدی تماس گرفته، سرمربی آبی ها اعلام نموده از هزینه خودش برای آن ها بلیت برگشت به تهران را می خرد.

بر این اساس قرار است نوشادی و رضایی امشب با بلیتی که فرهاد مجیدی برای آن ها تهیه می نماید به تهران برگردند.

این در حالی است که مدیران استقلال هیچ اقدامی برای دو کرونایی تیم خود انجام نداده اند ومعین نیست چگونه در شرایطی که تمرینات آبی ها در تهران برگزار می گردد آن ها راضی می شوند دو عضو تیم شان در خارج از کشور به مشکل بخورند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1232

به "اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید