تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا شد

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا شد.

تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا شد

محمد جوانبخت، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشستی که به منظور عقد تفاهمنامه بین شرکتهای مدیریت آب و توسعه گردشگری ایران در محل این شرکت برگزار گردید، گفت: بخش آب کشور دارای ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری است و میتوان با استفاده از این ظرفیت، ارزش افزوده و اشتغالزایی را افزایش داد.

وی افزود: شرکت مدیریت منابع آب ایران با هدف توسعه گردشگری در تأسیسات و پیکره های آبی، دستورالعمل طرح گردشگری طرح های آبی را تدوین نموده که براساس آن میتوان با اجاره اراضی پیرامون دریاچه ها و سدها، فرصتهای سرمایه گذاری را ایجاد کرد.

علی همتی، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست گفت: شرکت توسعه گردشگری ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای گردشگری در کشور، آماده همکاری با شرکت مدیریت منابع آب ایران در زمینه توسعه طرح های گردشگری در تأسیسات و پیکره های آبی است.

وی اعلام نمود: شرکت توسعه با بهره گیری از تجربه و دانش فنی خود می تواند در مطالعه، پتانسیل یابی، تأمین منابع مالی و اجرای پروژه های گردشگری در بخش آب کشور نقش مؤثری ایفا نماید.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: این شرکت جهت توسعه گردشگری ایران از ظرفیت های وزارت نیرو و منطقه ها بکر آبی که در اختیار این وزارتخانه است، استقبال می نماید.

در این نشست مقرر شد که توسعه همکاری های مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین و بعلاوه مشارکت در توسعه سرمایه گذاری و اجرای طرح های گردشگری در تأسیسات و پیکره های آبی انجام گردد.

مطالعه، پتانسیل یابی، تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری در بخش آب کشور و اجرای پروژه های گردشگری، همکاری در ایجاد بانک اطلاعاتی جاذبه ها و ظرفیت های موجود گردشگری در تأسیسات و پیکره های آبی کشور و ارائه طرح های اجرایی به منظور بهره برداری بهینه از اراضی مجاور دریاچه های سدها و محوطه پیرامونی تأسیسات و پیکره های آبی جزء اهداف این تفاهمنامه است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1719

به "تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید